ANDRAVÄRLDSKRIGETISBACK

Sir Yes Sir! Med fucking Marlene Dietrich, Audrey Hepburn, officerer, judar, ryssar, tyskar och pansarvagnar!
Det var underbart och nu är jag bakis men det gör inget: es war SEHR GUT (// Marlene Dietrich)
Bilder nedan, två egopics från innan vinet tog överhanden, och en del från maddes facebook, mer kommer vid ett senare tillfälle! Nu ska jag sova, Auf Wiedersehen meine Freunde!





 Jag har kul

 Petra och Simone och deras två JÄTTEölburkar..

 Jag är mystisk, madde är galen och pansarvagnen vill skjuta någon.

 Madde får inte prata för mich.

En jude, eller fucking jude som jag sprang runt och skrek, jag gick verkligen in i rollen som tysk hora, jag tvingade honom göra sieg heil!

 Eine Fraulein

 Jag och min officer

 Folk när dom var på väg

 Sist en bild på die födelsefagskvinna! Mädchen Matilda Pettersson, omhållen av der officer Matilda Rydberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0