DET ÄR FÖR MYCKET

Har varit dömycket i skolan den här veckan, har inte hunnit med något annat.. Och jag hatar det. Hade redovisning i måndags, igår och idag och på fredag är det två inlämningar som ska in. Ahaammm, I DO hate my life.
Men efter den här veckan är det slut, finito och over! Och jag dör lite inombords så skönt är det..
Mormor och morfar kommer från storstan imorgon för att fira lite för-jul, ska bli mysigt, hoppas mor min gör julskinka, jönsson (jansons frestelse without tonfisk) och köttbullar. Åh vad jag kommer bli fet och fin!

Tänkte visa två bilder på mina nya älsklingar, mina jeans.. Jag vet att alla andra haft den typen i minst ett halvår nu men jag ser det som bättre sent än aldrig. Hmm.. Om man kan säga så om kläder, nej, det kan man nog inte. Men skit samma. Dom är inte omoderna än, och så är det med det! Förresten, so what om dom hade varit det, I'm still a rockstar!
puss





OCH EN BILD PÅ MIN MORMOR OCH MORFAR:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0