FUDGEKAKA!

AHMAHGAAAHD! Jag är kär! I fudgekaka!
Helt galet god blev den, jag väger just nu 674 kg och har aldrig varit lyckligare efter ett bak. Fantastiskt.. Lönnfet och mysig.

Ledig imorgon yes och ska sova länge, kanske (!) ta en promenad och sen bara ligga blickstilla. Ska lära Opus att hämta mat och dylikt också - under en fast course i natt.
Borde ju egentligen använda dagen imorgon åt att plugga, men jag väljer att ignorera det och istället, ja.. ligga blickstilla. Fin tisdag, mycket fin.

Nu ska jag slänga upp magen över axeln och vagga ut för en cigg, blir galen av värmen härinne (resultat av fetma), - och här nedan posar jag med en kondom btw..

 

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0