GÅRDAGEN

Jaha, från 18.00 till 02.00 var jag i Tranemo. - Nästan lika duktiga som alla andra fixare som var där sen fyra, (gaahd).
Det var rätt tungt och trist, men funkade helt ok, vi fick ihop pengar åtminstone. Bandet var bra och det blev inget bråk utanför som det blivit alla år, i alla fall de tre senaste. Drack två klunkar öl också, och fan vad det är tråkigt att vara bland fulla människor när man är nykter som ett spädbarn själv. Ikväll blir det annolunda tror jag, om min förkylning som jag lyckats få inte blir värre än vad den är nu. Isåfall drar vi till trädgårn i Borås. Kommer säkert vara sytligt (= västgötaslang) mycket folk, i och med att alla slutat skolan i torsdags/fredags. Well, det blir nog kul om vi åker.

Lite bilder från igår, ni får komma på bildtexter själva för jag har lite bråttom, måste duscha innan mormor och morfar kommer tillbaks, för då ska vi keeka, as usual! au revoir!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0