KOSTYM

Nu har jag det, det rätta för la fiesta a la 40tal! Säger bara grå klänning á marlene dietrich, rävpäls, hatt och satinhandskar. Ni får se outfit på fredag eller lördag! Men jag säger bara, Fantastiskt!
Det var i Borås med Petra och pappa på hemlig location jag hittade vad jag sökte.. Köpte lösögonfransar och läppstift  också. Fast läppstiftet var brunt när jag kom hem, förjävligt. Tog fel, skulle vara rött ju! ÅÅÄÄÄH..

Imorgon är det sovmorgon, egenbestämd sådan.. - Vilka är de bästa. Känns lite smygkriminellt. Hu hu. Börjar tio och ska låta min själ sova till halv nio, mysigt.

Nu blir det soffan, tvn, filt och kaffe som gäller, godnatt små raringar (mammas ord)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0