LEDIG DAG!

Ledig dag! Varit ledig från allt, skola, smink, rent hår, social aktivitet och framförallt Tranemo. Och det var jäkligt skönt ska ni veta!
När jag vaknade imorse vid tio var det snö, blötsnö visserligen, men snö is snö! Mysigt.
Har käkat fudgekaka även idag och lagt på mig ytterligare 24 kilo, men jag har hängt för alla speglar med svarta lakan så mig gör det inget! Jag mår prima. Men imorgon är det upp innan gryning återigen, men jag ska faktiskt hinna med en frukost med pappa innan jag åker. Beställt scrambled egg, rostbröd, kaffe och juice, Gott.
Nu ska jag svischa in i duschen och sen lägga mig framför tvn. Have a good night folks, puss och kram!

Min morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0