MIN DAG

Åkte till Borås med pappa vid tio och trängdes bland alla panikslagna försenade-julklappars - handlare.
Men det var mysigt, käkade lunch på Viskan, vilket var himmelskt gott by the way, och hittade en myströaja på jc.
Sen blev det Ulricehamn och där hittade jag en skjorta och enkel tisha. Mycket nöjd. Nu är det bara nyårsoutfiten som ska kirras.

Pätrah var här precis, käkade återigen julgodis men drack ävenb vin, ekologiskt av någon konstig anledning. - Det är mamma det, ordet ekologiskt personifierad.

Imorgon är det julafton! Och hur fantastiskt kopiöst mysigt är inte det då!? Mmm, ska på julfrukost hos farmor som vanligt, och sen blir det julmat och julklappar hos faster. Herregud vad jag älskar julen.

pusspuss på er och GODJUL

 Stod i ett provrum och fördrev tiden medan min pappa örade runt i stan..

 Satt i bilen tjugo minuter och väntade på pappa som örade runt inne på onoff.

 Stod även utanför bilen i väntan på pappa.

 Pappas dagens, haha

 Min skalliga pappa

 Übergod ciabatta

 Dagens fångst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0