MORGONTRÖTT

Yes box lovers, idag är jag seg som en åsna.. Duschat, tagit på lite halvtaskig mascara, ätit tre knäckebröd, suttit ute på trappan, - allting jag kunde komma på för att bli lite piggare. Men jag vill bara gå och lägga mig igen. Åh, ljuvliga, fina, stora säng (klappar på den med vänsterhanden)..

Idag blir det lugnt, ska bara slänga in en resa till Tranemo och käka pizza tror jag. Och köpa cigaretter. Fy Ebba, fy. Borde jag sluta röka kanske? Det blir löjligt skrämmande dyrt.. Jag och Petra räknade efter några glas vin igår ut att vi gjort åt mer än 3900 kronor på cigg under 2008. Fan! Och idag tänker jag add ytterligare 40 kronor till den summan.. Jag är dum.

Trött:

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0