OCH MIN KVÄLLSPROMENAD MED MI MADRE

Jo just det, mamma var upphetsad över hur fint vårt (vi stolta limmaredsbor) "lampträd" på torget var idag när hon varit ute och gått med Opus.. Så hon ville jag skulle ta med mig min kära kamera och fota (haha, the expert has spoken) lite. Och mamma tog jag med mig också.
(Förresten, när jag skulle ta på mig jackan innan vi skulle gå, fick jag inte knäppt den.. Och då kommer mamma i sann mamma-stil som mammor alltid gör till (sina småbarn), och ska hjälpa mig. - Nej jag kan, säger jag. Men efter tio försök ger jag upp och tittar uppgivet på henne, hon kommer till undsättning och Vips så fungerar det. Jackan är stängd. Och vad är det om? Är det någon talang man som kvinna får när man fått barn, - jackknäppartalangen? Och jag-kan-plötsligt-allt - talangen? Och visst, om det är så, just bring it to me! Jag vill också kunna allt någon gång.)
Här har ni bilderna:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0