SAMHÄLLSRAPPORTin-my-ass

Jag orkar inte, jag orkar inte, JAG ORKAR INTE! Försöker, åh vad jag försöker vara duktig, men mina fingrar strejkar  och därav får jag inte skrivet en enda rad, samma sak gäller min tankeförmåga. Jag orkar verkligen inte skriva syfte, metod och sån skit. Är det hemskt? Att jag skiter i skolan, att jag vill linda in allt skolarbete i ett par svettiga tubsockar som inte blivit tvättade sen 1995? Är det det!? NEJ!
Så jag tänker inte få dåligt samvete när jag skiter i pluggandet och istället och mycket hellre letar musik till 40talsfesten. Den gör mig glad att tänka på, o ja.. Imorgon blir jag Marlene Dietrich. Älskar det!

Tog lite kort på mig själv, hrrm.. ja, dom är här nedan. Nu ska jag tralla ut, helt utan dåligt samvete, och dra i mig två koppar kaffe och fem cigg. Puss på er.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0