SEGT

Känner mig seg, sitter hemma i min vinter/mörker-depression och hatar att det är slask och inte gnistrande kallt. Svensk vinter i ett nötskal, blötsnö, slask och regn. Och vi ska bo i landet (nästan) längst i norr!? Sorgligt.

Imorse keka jag frukost hos pappa och sen skolan som jag dör lite varje gång jag ska till. Vill verkligen verkligen verkligen ha jullov nu. Men frukosten var god.
Nu tänkte jag ni skulle få avnjuta några bilder sen idag, min dagens(/alla modebloggares - men jag är ingen modebloggare nej - signum) där det ser ut som jag ska trilla omkull, den goda frukosten och sen Petra och Simone som ser finurliga ut.
Ha en fin kväll, I'm going out for a smoke, peace







 Vi gillar att Simones tröja är en mil lång.



Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Tack du är så gullig gumman :)

2008-12-04 @ 11:42:59
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0