SNOWBOARD FOR SALE FOLKS

Yes, nu ska den bort, min rosa/blommiga snowboard. Nybörjarsnowboard kan tillägas, - so they told me at the store anyway. Men nej, jag åker inte ett dugg bättre än innan jag köpte den. Jag tycker inte om snö. Skit samma, den är till salu. Nån som vill köpa kanske?

Sitter i mjukisuniformen och kliar mig på benen, måste rakas imorgon. Before tha partäääy!
Nu ska jag duscha innan criminal minds, - har ni missat det beordar jag er att titta på det ikväll klockan 21 på femman! För fy fan vad bra det är!!

FÖRRESTEN!! Eftersom Bob Dylan nog skiter sig, tyvärr(!), så blir det nog Coldplay 22 augusti på stadion istället! Underunderunderbaaart! Missade ju det förra gången, så nu tänker jag ta chansen! For shore!



Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

SVAR: javisst, bara 39 spänn! Helt perfa ;D



Jag vill med se COLDPLAY!!! vad kostar en biljett?

2008-12-11 @ 20:53:23
Postat av: ebba

huh?



ja eller hur!!? 500 för sittplats, 450 nånting för ståplats, men KLART man vill stå!!

2008-12-11 @ 22:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0