SÖNDAG

Sitter i mitt rum och tänker på att det bara är två veckor kvar till jullovet. Helt kopiöst underbart.
Då kan jag hålla ut och faktiskt inte bli så fruktansvärt deppig över att det är måndag imorgon, det gör ju liksom inget. Jullovet is coming up. Och nästa helg är det temafesten. Då går veckorna ännu fortfarande. Underbart!

När vi var på födelsedagskalas i fredags så fick JAG två paket, MAHA! Försenad artonårspresent var det visst. Häftigt!
Bl.a halsbandet på bilden nedan.

Tänkte gå ut och ta en cigg, jag borde verkligen sluta, Men.. Jag vill fan inte! Det är gott, det är mysigt, det är skönt. Ni skulle veta hur mycket man tänker och kommer på när man sitter insvept i en filt på kvällen för sig själv och röker. Det är en paus. Och det vill jag inte förlora. Maybe pretto men jag bryr mig inte. Mina cigg är mina giftiga vänner..

hörs:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0