MIN DAGENS I SKRIVEN FORM

Dagens humör: Trött, seg, lugn..
Dagens mående: Sådär, slemklumparna i halsen och hostan gör sin grej.
Dagens borde: Vara Arne Weise-Social med släkten. Igen. Det är julen det.
Dagens frisyr: Tofs/BritneySpears-inspirerat.. (euuw)
Dagens klädsel: Hela mjukis-uniformen associerad med ett par raggsockar.
Dagens planer: Göra mig iordning, äta potatis och vitsås, medan släkten äter lutfisk.
Dagens vill ha: Friskhet
Dagens längtan: Paris!
Dagens fundering: Vad ska jag göra på nyår?
Dagens beroende: Hmm.. choklad.
Dagens tråkigaste: Det måste nog vara min influensa som vägrar lägga av.
Dagens tidning: GP och SvD (Vuxen-poäng)
Dagens låt: Kent - Blåjeans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0