Dagen i foto, typ

Sitter i skräddarställning i min säng och skriver psykologi. och det är helt omöjligt. Jag känner mig dum. Och jag gillar det inte.

Köpte och åt Ben&Jerry glass innan, och nu har jag smärta.. både i psyket och i magen. Men vad ska jag göra då!? När munnen vattnas, jag har en 50lapp i jackan, den ligger överst i frysboxen och det är ingen kö till kassan.. helvete, jag är svag.





Tilda är alltid tålmodig och ordningssam på festfixarmötena..


Vi väntade på bussen , det var kallt och jag blev rastlös..










Nu är det kväll




Och du kommer bli min död:






 


Kommentarer
Postat av: tuttis

var kommer din kappa ifrån?

2008-11-04 @ 23:40:56
Postat av: ebba

monki:)

2008-11-05 @ 22:13:13
Postat av: tuttis

jasså de e den jäveln som e slut i hela sthlm

2008-11-06 @ 21:05:42
Postat av: ebba

åk till gbg, där finns det gott om dem!

2008-11-06 @ 22:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0