InsideMyHeadThereIsAWildWildWorld

Nu har jag varit ute och lekt att jag har körkort igen, i min skalle ofc, den människa jag kör med vet inte hur roligt jag har där inne! Och om de fick reda på det skulle jag antagligen bli utslängd, för det blir ganska vilda lekar i huvudet i bland.
Innan så föreställde jag att jag drog rakt fram nedanför en backe istället för att svänga höger, och flög över en ganska brant backe, gjorde en volt, sladdade och gasade iväg. Men jag svängde ju såklart höger..

Tänkte starta min afton nu, med gossipgirl och glögg, eller kanske o'boy, inte bestämt mig än, och lite senare boston tea party med favoritgrabbarna, mr Filip och mr Fredrik! puss på dom och på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0