Kväll

Sitter i mitt rum och låter mig omväldas av att det är fredag idag.. Lyssnar på gottiga toner och har på mig mormors hemmagjorda raggsockar. Vad jag trivs.
Varit och tittat på idol hos faster och druckit cider, det är lugnt och skönt och mysigt och härligt. Vad jag trivs ja. Åh.
Imorgon kommer cissi hit, det ska bli trevlig! Kanske drar in till trädgårn på kvällen som sagt, inte berättat det för henne än dock. spännande. surprise! Får se.

Det är väldigt kallt ute today men jag fryser inte, jag har päls (inte bara som jacka! - jag veeet, jag är äcklig, men för fan, vem ska känna på mina ben egentligen? Jag själv. jo, men vet ni? JAG bryr mig inte om mina håriga ben. Dom har gått i ide, och det är kallt ute..)  och jag har promenerat en del idag, frostiga fina värld.

Förresten, lyssna på Tiger Lou - Odessa, petra var i extas när hon kom för kaffe och ciggaretter, JAG BÖRJAR NÄSTAN GRÅTA. så sa hon. så jag tycker om inte annat att ni borde lyssna på den för hennes skull.. Och den är bra.
kram på er.

  TGRLOU




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0