MÖRKER

Okej, mörker är mysigt på julafton och nyår, när man längtar till kvällen.. MEN INTE när man åker hem från skolan klockan fyra!
Jag är nog inne i nån sorts mörkerdepression med förklyning och stressymtom i min hjärna med allt lärarna kastar efter oss. Har redovisning imorgon om en trög bok och sen analysinlämning senare i veckan. Allt jag vill göra är att krypa ner under sex täcken, dricka glögg och kolla på en enormt mind-blowing film.
Men istället ska strax sätta på lite kaffe, gå ut och sätta mig på trappan och stirra ut i tomheten, medan jag önskar att jag bodde på en paradisö i Malaysia och drack vitt vin och åt vitlöksbröd i en hängmatta. Studerandet kan hänga sig, - jag fixar rep.
Jag går snart in i depression. På riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0