Naglar


Aldrig haft dom, men nu har jag dom, och med dem kom också nagellacksmani.

Idag körde jag till stan, blev tutad på, fick uggs och nagellack, och sen pizza. Jag är nöjd.
- Eller egentligen inte riktigt, jag gillar inte det där med övningsskörning riktigt, och inte bara för att jag inte har eget körkot, men för att jag känner mig lite trampad på. Det känns som om jag har en lapp fastklistrad bak på bilen där det står; Kör om mig även om det kommer mötande trafik, eftersom jag bara kör en km/h över hastighetsbegränsningen. Jag är lika lite värd som en mosad snigel. Snälla, kör om mig och riskera mitt, ditt och den mötande körarens liv. COME ON!
Suck












 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0