NEHE..

Nej nu märkte jag att jag inte har några bilder sen igår mer än två från bussresan in, dåligt! Men det finns lite pics på Almas bd, watchmegoingmad.bilddagboken.se..
Kvällen i korthet här: Resa in, jävla fjortis-men-mysigt-drickande på resecentrum (gott smultron vin) i ca 20 minuter, sen Trädgårn med grym musik och mycket dans, corona och päroncider. 01.00 jag och Petra lämnar tilda och Alma hos deras "respektive " och drar två feta menyer på Mcdonalds, sen bussresa hem.
Bra kväll!

Idag var det ju loppis i Limmared, och det var folk på gatorna (!), och jag fyndade (!) halsband, örhängen, brosch och väska för tillsammans 25 spänn (!) Jävla underbart, borde aldrig handla annat än på loppis!
Sen var det glögg hos min farbror, med pepparkakor, ostar, skumtomtar, köttbullar och saffransbröd, mycket mycket gott.
Och nu sitter jag med blött hår (våran dusch är äntligen lagad) och ska snart gå och lägga mig.. Förresten har den här helgen gått snabbare än vad Usain Bolt springer hundra meter, trist. Men ledig på tisdag, och snart är det jullov, skål på det! Och godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0