Nyduschad

Jag gillar att mitt hår är nyduschat, för let me tell you: Det var på tiden! Okej, nu lät jag väldigt smutsig och jävligt äcklig, men dushen funkar inte här hemma, och jag har varit för trött och lat i två dagar, så jag orkade inte släpa mig ner till min farbrors lägenhet för att låna hans dusch.. Men nu, nu var jag tvunen, - för jag trodde jag hällt en bunk med olivolja i håret i morse när jag drog fingrarna igenom det. Och det visste jag att jag inte hade, så..
Men nu kommer cissi snart, så ska väl vi catch up lite  och ta det lugnt, och nej, fortfarande inte sagt till henne att det kanske blir trädgårn idag. Vilket jag förresten inte ens tror det blir, inte på festhumör, och inte min plånbok heller.

Skriver nog några rader sen om jag känner mig själv så bra som jag tror.. puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0