Snart..

Åker vi till mormor och morfar.. det ska bli skönt att komma iväg lite.
Veckan har varit tung, och jag har aldrig druckit så mycket kaffe och suttit i skräddarställning så många timmar i sträck i min säng, förr.
Jag vill linda in allt skolarbete i en nerbajsad blöja och kasta det på min psykologilärare..

Jag ska förresten köra till mormor och morfar idag, det är 35 mils träning, och det ska bli spännande. Får se om jag, mamma och bror ligger i en hög på E4:an innan kvällen, eller om vi sitter i grillen på en lastbil. Hmm.. Det blir intressant att se hur det blir.

Bloggandet få nog ta en paus under helgen, men tar med mig datorn iaf. Så när jag får tråkigt, eller när mamma och mormor blir för uppslukade i skitsnack om någon avlägsen släkting, sätter jag mig och skriver..

Ha en fin freitag und ein(e?) schönes wochenende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0