Arg

jag är arg, jättearg. men jag tänker inte berätta varför, på vem eller på vad.. bara att jag är så in i helvete arg.
jag tittade mig i spegeln innan och mina ögon har ta mig fan blivit mörkare, och det börjar värka i pannan på grund av små röda knölar (kan vara finnar men jag förbiser det) är på väg igenom huden.. - jag frustar när jag försöker prata och innan hittade jag något som likande en högaffel bredvid mig i klassrummet.. så ja, jag är arg, så jävla arg att jag håller på att förvandlas in till djävulen himself.

och min hals dödar mig sakteliga, men har bestämt sig för att den ska ge mig en redig omgång innan det sker.
den har lagt små strategiskt utlagda slemklumpar här och var från munnen och ner till magsäcken, så att jag känner dom när jag sväljer, men kan inte harkla så att de försvinner.
jag lovar, den ger sig inte innan jag ligger i fosterställning med kramper på golvet och kvävs i mitt eget slem, med små ynkliga raspiga fösök att ropa på mamma..

but I will survive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0