listelilista

Stava ditt namn utan några A: ebb (och flod, save me) persson
har du ont någonstans just nu? ja då, jag är dödssjuk.
Är du singel? jo men det är jag for fan.
Vad är ditt favoritnummer?  133, för det känns som en cool ålder.
Favoritfärg/färger? aham.. kanske grå.
Hatad färg/färger? illrosa.
Vad lyssnar du på just nu? Simones andetag, pfft.. mmmm...
Är du nöjd med ditt liv just nu? ja ganska, om jag inte dör av min dödsjukdom.
 Vad borde du göra just nu? åka hem från skolan.
Kan du nå dina fötter med raka ben? jajjemen, det kan jag nog, inte sist (igår) jag försökte dock..
Rakar du benen? jag vill, men jag orkar inte.
Är du kär i någon? nono
Kan du skruva tungan? skruva tungan? jaha, jo men det kan jag nog..
Har du någonsin velat bli läkare? nej, det är äckligt med uppskurna kroppar.
Tror du på gud? det gör jag inte.
Vad drack du senast? milk.
Vem pratade du senast telefon med? mama
Vem sms:ade dig senast, och vad stod det? jag vet inte och jag orkar inte hämta mobilen för att kolla, det känns för ambitiöst.
Har du några tatueringar? isf vart? en stjärna på höften. fy..
Har du rakt eller lockigt hår? jag har tråkigt hår.
Är du glad?  nej, jag är ju dödssjuk som sagt.
Är du piercad någonstans? isf vart? ja i mina örsnibbs.
Vad har du för planer för ikväll? noll komma noll noll.
Hatar du folk som ljuger? jag gillar inte folk som ljuger.
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för? Det tror jag inte, wont tell you anyway.
Har du nånsin kysst två personer på samma kväll? mm
Har du någonsin varit helt förkrossad? ja det tror jag nog.
Har du någonsin velat ha någon fast vetat att du aldrig kan få den personen? ehm jaha, nej, jag har ju jude laws nummer, så nej.
Hur är det mellan dig och dina föräldrar? det är som det är.
Tycker du om ditt liv? ja ibland.
Vad tycker du mest om i ditt utseende? min tutte.
Förlåter du eller glömmer du? förlåter, jag har svårt för att glömma.
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? tjej
Har du någonsin masserat någon? ja, och det var obehagligt.
Vad är du rädd för? män och spindlar.
Har någon försvunnit ur ditt liv? nja..
Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa? yesbox
Önskar du att du var kändis? nej det kan jag väl icke påstå. men jag vill kunna sjunga, räknas det?
Önskar du att du var en av motsatt kön? när jag blir kåt, så jag får prova på att runka.
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek? nej, inte medvetet.
När grät du senast? det var väl då. hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0