Oskuld

jag utger mig för att vara det åtminstone. - inom bloggväsendet kan tilläggas. (och för övrigt också, åtminstone känns det så..)

om ni hittat min blogg, har ni antagligen kommit på avvägar efter att ha letat efter en sida som inte finns, en porrsida som ni glömt namnet på men hört talas om, eller helt enkelt är så trötta i huvudet att ni inte har en aning om vad ni letar efter. åtminstone har ni inte självmant och i vetskap kommit in på min blogg, eftersom jag har bestämt mig för att hur jävla bra det här än blir, så ska jag inte promota för den. - inga länkar på bilddagboken, inga lappar i skolan, inga absurda och opassande inlägg om min blogg i konversationer om min bästa väns döende moster..

jag håller mig i skuggan av alla blondinbellor, schulmans och klings.. 

puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0