SNYGG-ROBIN

Imorgon är det idol igen förresten, och jag hoppas att mina fellow klasskamrater inte får chansen att visa hur extremt mediahorny dom är igen.
Det är kul att Robin är med, det är kul för alla som är med. Inte bara för att dom får stå och gala i nationell tv, men för att dom får gå på efterfester, får nya mobiler, nya spelkonsoller och nya kläder.. 
Men det är inte roligt när människor som suktar efter 5 SecondsInFame utan att ha nån samhörighet till "huvudrollen", ställer sig och skriker SNYGG-ROBIN i skolans cafeteria framför en lokal journalist.



Jajaja.. jag kanske är bitter, men då beror det mest på att inte jag kan sjunga, inte dansa och inte vara Johan(na) Glans..




Kommentarer
Postat av: hej

5 seconds IN fame?

2008-11-05 @ 18:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0