trött

jo jo.. idag är jag i ett enormt hejdlöst trötthetsmantra. har inte gjort något annat än tyckt synd om mig själv.
hade jag varit två personer hade jag slagit till mig själv. jag är en börda.

jag var hemma från skolan idag, tänkte bespara mina fellow companions min trista inställning.

och jag är lite tjurig också, för det första går jag runt och har ont i magen hela tiden bara för att min blodiga besökare är på besök once again, men jag försöker istället intala mig själv att det ska gå över om jag försöker bli av med överflödig mat.
men såklart, hur mycket jag än krystar, kommer inga bruna dvärgar på besök. jag får helt enkelt inse att det är mensverk och att jag helt enkelt bara kan tycka synd om mig själv tills det går över.

förresten, jag tycker det är skandal att tamponger kostar pengar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0