BAAM

Aight - första skoldagen på en vecka och en dag är avklarad (för en och en halv timma sen..). Det var dryg dag med släpigt hål, men det var underbart väder, - så vi satt ute i solgasset och filosoferade och rökte.
Men ett en-veckas-lov hjälpte inte mot min extremt allvarliga sjukdom skoltrötthet, det krävs nog några år för att bli frisk, men jag tröstar mig med att det är mindre än två månader till studenten? Sjukt med sant.. UNDERBART!

Well något helt annat; städade mitt skrivrum igårkväll. Dooktigt va? Jajjamen. Det var 1,3 kg damm som låg och trivdes mellan skattedeklarationer, tandborstar, armband och parfymer. 

Nu ska jag röka. Hörs sen, puss



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0