BY THE BESTSELLING AUTHOR OF TWILIGHT

Har övertygat mig själv om att jag inte kan plugga mer nu. Det var lätt; allt jag behövde tänka var: Jag behöver inte plugga mer nu. - Jag är lättpåverkad och easily convinced. - Om det är bra eller dåligt vet jag inte. Men jag vet däremot att resultaten på proven (geografi och tyska) imorgon inte kommer bli uppskrivna i historieböckerna (Inte som överdrivet bra iaf.). Det vet jag med säkerhet.

Så nu, efter "övertygandet", ska jag läsa i Stephenie Meyers bok The host. Har inte kommit in i den än, och är lite rädd att jag kommer jämföra den med Twilight-serien hela tiden. Men skit samma, hon skriver så jäkla bra, så får väl älska det om handlingen suger. Känns fel att inte läsa ut den. Fråga mig inte varför. Men måste helt enkelt visa respekt mot personen som skrivit de bästa böckerna någonsin. Skumt, men sant.

God natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0