FÖRSTA "LOV"MORGONEN OCH DET ÄR SOOOOOL

Och det är ju bloody fantastiskt!

Gårkvällen var varm och härlig, efter öl och vin tog jag och PF en sväng med Opus till lekplatsen, - och mina akrobatiska konster som liten sitter i, haha, snurrade runt i ringarna och asgarvade. Sen att jag blev snurrig är väl ett tecken på att man bara ska göra sånt när man är liten. Men skit samma, kul var det! Petra fegade ur till en början, men sen tog 6års-Petra över och hon gjorde några konster hon med. Det var roligt det. Extreeemt roligt! maha!
Sen var det film, men jag kan säga så här; börja aldrig kolla på film efter halv tio en dag när man har gått upp innan sju. Det var dödsdömt, och vi stängde av. Man kan inte titta på mighty Twilight när man är trött. Det är respektlöst...

Ikväll blir det kanske Borås med PF, Tilda och Alma - kolla på kortegen och käka på viskan. Men vi får se, inget bestämt. Men eftersom det är så galet fint väder är det nästan lag på att man måste sitta på en uteservering och dricka goda drycker och äta god mat. Faktiskt. No sunny days can ever go to waste (- Där fick ni dagens citat också..)

Hörs sen tror jag. Puss

I sommar(!!):


Kommentarer
Postat av: viktor

att komma till boårs låter som ett bra val ;)

2009-04-30 @ 11:45:38
URL: http://viktorkrygaah.blogg.se/
Postat av: ebba

Ja, kortegen är ju "o-missbar"!;)

2009-04-30 @ 11:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0