FRIDÄÄÄY

Yääh! Äntligen! Mmmmmm..

Klar med proven, som, som tur inte var så jäkla svåra. Men antar att ett fint sittande G inte är mer än rätt. Hmmph.
Skolan i sig var dryg som vanligt. Spenderade förmiddag+lunch med att noja över geografin (thank god att tyskaprovet var direkt på morgonen så jag slapp tänka på det mer..), var skithungrig vid nio men hade inte ens en femma med mig att köpa kaffe för. Jag är dålig på att planera och ta med mig pengar. Skaffa betalning med kort cafeterian!

Idag blir det lugnt. En fin fredag, med lite vin tror jag. Är ju fint väder, så kanske en liten utflykt? Vet inte men det känns jäkligt underbart att man iaf. kan tänka tanken! No more cold please!

Vi hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0