HELGEN

Toga(50dagars)fest, bakistörst och Olofsbo sammanfattar min helg alldeles finfint. Ser nu fram emot en underbar vecka med tre dagar och en färsk Twilight-dvd på onsdag! I'm happy!

Har typ inga bilder från festen förrän Madde lägger upp några pics på fejjan, men kan visa er hur jag såg ut. EN TIMME tog det att vira in mig i ett jäkla lakan.
Sen bilder från finaste Olofsbo där jag och pappa lagade det godaste jag ätit på länge; grillat, tomatgrej (proscuitto?), bearnaiesås och hemlagade pommes. MM MM MMMM..

Nu ska jag lägga mig, har urskön sovmorgon i morgon, och är lediga från sista lektionen. It's mothafockin' grrreat!








Kommentarer
Postat av: superanonym men min hotmail är giveaway

dom kommer inte förrän jag får en calippo, I already said that

2009-04-27 @ 20:30:15
Postat av: ebba

JAJA madde! Imorgon så!

2009-04-27 @ 20:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0