HOMEHOMEHOME

Aight. Hemma. Finfint.

Den korta helgvistelsen (allt vistelse hos mormor och morfar som inte är längre än en vecka känns kort) var mysig, och 50-årskalaset mycket trevligt. Träffade snyggkusinen Bella och fick veta att hon snart skulle leta lägenhet i Shlm! Sir yes sir. Kanske en framtida rumskompis? Plus ingifta kusinen Krickan visste jobb. Allt jag behöver säga är; location location location.
Har inga bilder tyvärr, eftersom min kamerabatteri-laddare fortfarande ligger i ett dödssmutsigt hörn någonstans i vårt hus.

Stannade på IKEA på vägen hem och käkade, och nu är jag jäkligt seg efter tre och en halv timmes körning på monoton motorväg.

Nu drar jag ner och köper cigg! Hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0