KOLLAR BALFRISYRER

Det är sol ute. Och det är focking awesome! 

Innan-studenten-tiden är den mest stressade och ångestframkallade perioden jag nånsin upplevt.
Är nervös inför studenten. Inför vad som händer efter studenten. - Men just nu inför balen. Men jag tar ett steg i taget, och nu är jag nervös inför vilken balfrisyr jag ska ha när jag i skrivande stund har ett tovigt, alldeles för tjockt, mörkt och kort hår.. - Det blir klart hårförlängning. Och färgning. Ja gudars - det blir det jäklar. Sitter och kollar på lite stilar nu, det ska vara enkelt, classy. Inget trixande med en miljon hårnålar som blåser ut, eller en Einstein-krånglig uppsättning som åker ned till en hög i nacken.  
Undrar om jag får till det fint på balmorgonen.. Antagligen inte. Blä..

Den här bilden hittade jag på den här fashionabla damens sida

Och dom här, från google.

 Tror det blir mest i stil med damen här bredvid (Miranda Kerr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0