(TORSDAG)TISDAG

Ja yes yäääh! Idag är det nästan torsdag, eftersom imorgon räknas som en fredag - våran sista dag innan en efterlängtad långhelg. FINT!

Jag och PF kollade på extramaterialet (En timme!) från Twilight innan, och det var.. ja, underbart.. Robert är.. ja, underbar.. Och jag mår, ja, ni vet..
Imorgon, eller kanske på torsdag blir det hela fimen, in great quality! Det blir väldigt trevligt, - det, och iskallt, vitt vin.
Det är så väldigt skönt när man är besatt av något som får en att må såå himlans förbannat bra.

När vi var på så bra humör denna högtidsdag, tog vi en massa väldigt härliga (för er kanske stötande) kort, vilka jag lägger ut här. Bara för att jag gillar att bjuda på mig själv. Men också några kopiöst söta bilder på PF. Det får hon bjuda på.

Vi hörs, good night loved ones

Är det inte fantastiskt fult!?



Någon mer bildskön. Sötolle;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0