DAGSRYTM

Har inte kommit in i min dagsrytm än känner jag, är fortfarande pigg och jag brukar om jag ska vara ärlig vara dyngtrött vid den här tiden. Verkligen. Men nu, efter att ha genomfört ett kalas (där jag dog lite av skratt i två och en halv timma - tack kusin Robert!), ska jag strax titta på en film. Mysigt. 

Förresten så uppskattar jag verkligen "inomhus" nu känner jag. Och hur jäkla lyxigt det är att slippa vara rädd för att trampa i sopor, bajs eller/och spya varje gång man sätter ner foten. Okej, jag var bara (typ) friluftsmänniska i fyra dagar, men det är tydligen allt som behövs för att uppskatta små vardagliga ting. Som till exempel att gå runt. Härligt. 

Nepp, nu sätter jag på filmen, puss och godnatt

Bild från Emmaboda

Kommentarer
Postat av: Martina Manniche

Armbandet med "mynten" på (eller vad man nu ska kalla det..) Vart har du köpt det ? (: Grymt läckert !

2009-08-05 @ 09:05:01
URL: http://metrobloggen.se/martinamanniche

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0