GOTTA GET MYSELF MOVING

När jag har bråttom blir jag kopiöst seg; Jag fastnar med blicken, beter mig som en zombie, stänger av ljud, rörelser och lukt, röker mycket långsamt, går ännu långsammare och lägger mig oftast framför tvn en stund. Varför? Nä men det vet jag ju inte! Men så är det. Alltid. Nu också, borde stå i duschen, egentligen vara ute ur den, ha dammsugit och ätit. För ikväll följer jag med min käre far på (the) sommartraditionen Torpaspelen på vackraste Torpa (gick balen där), och sen förhoppningsvis om orken och lusten sitter i, drar jag till Borås. Sista torsdagskvällen och AREA (lokalband härifrån som käre idolen Robin Bengtsson just blivt delaktig i) spelar. Jag missar dom, men Trädgårn blir fint ändå. 
Så, nu måste jag fixa allt. Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0