KAN.INTE.RIKTIGT.SOVA


Så jag sitter och pillar på youtube, lyssnar på skön musik och spelar farmville på fejjan. 

Shit vad många bloggare som verkar ha tappat suget förresten.. Trist det där. Jag har dock inte det, jag gillar att kunna skriva vad jag vill, när jag vill. Dock vet jag att jag inte är någon exemplarisk bloggare, med dagliga dagens and so on. Men jag bloggar ju om det jag vill, och det är inte alltid att visa mina klädesplagg. 
Just nu till exempel, är det musik. 




En av världens vackraste och sorgligaste låtar (hope there's someone), iofs innehåller deras album världens sorgligaste..
När pappa spelade bandet för mig när jag var typ 15, grät jag. Antony and the Johnsons, vänner:

en till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0