KLYSCHIGT SOM TUSAN


Men funderar in all honesty på att köpa en Mulberry. Pfft. För när jag inte har råd att köpa favoriten  från A.Wang och vet att Mulberry håller över tid så blir jag lite sugen.. 
Men jag vet inte, egentligen är det lite för mycket östermalm för min smak.. 


Sitter förresten i mina nya yberhärliga mjukisbyxor från bikbok, en alldeles för stor Kent-tshirt från konserten med dom förra sommaren (världens bästa spelning typ), och dricker kaffe. Är seg som en halvdöd kloakråtta idag. Men tänkte ändå bjuda er på en lista (som jag rafsade åt mig från ellen).

10 FAVORITER
färg: svart/grå. 
mat: officiellt tortellini med ost elr. tomat/basilikasås, inofficiellt fiskpinnar och hemlagat potatismos och massa söta lingon.
band: Kent, Coldplay, Bon Iver, Radiohead, KingsOfLeon och typ hundra andra. 
film: En Kärlekshistoria står över alla andra. T.o.m Twilight..
bok: Breaking Dawn av Stephenie Meyer
sport: pfft. Soffgympa?
årstid: sommar
veckodag: Fredag
glassmak: all italiensk glass. 
tid på dygnet: sen eftermiddag/kväll
- 8 FÖR TILLFÄLLET:
humör: alles gut. Trött och seg bara.
smak: Never stop.
kläder: mjukis och tisha.
bakgrund: Bild på mig och Petra från hippiefest i våras
nagellack: en vecka gammalt illrött
tid: 17.23
omgivning: mitt rum och öppna fönster
irritationsobjekt: mina klingande armband har tydligen börjat störa mig nu.. 
- 5 HAR DU NÅGONSIN?
dejtat någon av dina bästa vänner: icke.
brutit mot lagen: Ja mjo det har jag nog lyckats med i mina dagar.
blivit arresterad: nä.  
badat naken: Jarå.
varit med på TV: Antikrundan ftw!
kysst någon du inte känner: yes sir.
- 3 PERSONER
du kan berätta allt för: har nära vänner och familj som jag kan berätta allting för. 
du tycker om: mamma, pappa och Max.
du inte gillar: Per Gessle, Per Gessle och Per Gessle. 
- 2 VAL
kaffe eller te: kaffe! 
vår eller höst: Sen Vår och tidig Höst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0