RUSH



Vid den här tiden för ett år sen var jag på typ min andra skoldag och skulle upp tidigt till min tredje, redan skoltrött och morgonsur.. Men nu har jag fortfarande lov, och 31 augusti blir jag högskolestudent, läser massa böcker, sitter på seminarium, slipper vansinnigt tråkiga och onödiga matte, historia och geografi-lektioner. 
Och nu såhär när jag fortfarande är inne i den chilla takten som bara är på sommaren, och jag inte alls är trött, tror jag att jag ska ta tag i städning av mitt rum - helt sanslöst pisstråkigt förvisso, men efter en cigg, med bra musik och ett stort glas cola tror jag inte det blir så farligt. Dessutom känns det som om jag är inne i någon slags rush - där tanken på att jag aldrig mer behöver plugga en miljon onödiga ämnen om jag inte vill, jag börjar däremot på en linje med ETT ämne, som jag faktiskt är intresserad av, och idag och fram tills sista augusti är jag ledig, snurrar i mitt huvud. och PLUS att jag och Petra drar till Sanna i Göteborg på en utekväll imorgon! Gotta admit - fine life. 
Så ah, faktiskt, jag ska städa mitt rum nu. PUSS!


En sån här tavla skulle jag förresten vilja ha i mitt hem.. Arty


Kommentarer
Postat av: angelica

Vad är det du ska plugga för något?:)

2009-08-21 @ 07:31:03
URL: http://angelicastories.blogg.se/
Postat av: ebba

Litteraturvetenskap! :)

2009-08-21 @ 12:48:52
URL: http://sajagsagerdet.blogg.se/
Postat av: angelica

Ok.. Har för mig jag läste något inom mode här för ett tag sen, eller har jag helt fel? Nej jag tar en paus från skolbänken ett tag :)

2009-08-22 @ 01:16:11
URL: http://angelicastories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0