STRAX DUSCHEN SEN GÖTEBORG



Har lite bråttom, och som jag skrivit i ett annat inlägg; blir jag galet seg när jag har bråttom. Och det stämmer alldeles precis in på idag också. Och just nu försöker jag plocka undan lite shit överallt i huset, för jag hann aldrig städa klart igår. - Pappa ringde nödsamtal vilket resulterade i att jag fick köra i ilfart upp till Månstad med hans gitarr (okej fine, nödsamtal och nödsamtal..) vid tolv igår. Så nu har jag det, alltså städningen, duschen och lite småfix-packning kvar, och jag har bråttom. Och ändå så sitter jag här...


Men kolla så duktig jag var på Visingsö, by the way.. 

Kommentarer
Postat av: linnea

snygg tröja! vart kommer den ifrån? :)

2009-08-21 @ 18:51:41
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Jaa, så härlig blå färg! Tycker man borde få massor med rabatt för att man är student;)

2009-08-21 @ 19:48:41
URL: http://annnnnnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0