TEXT TEXT TEXT...

...
Vaknade för typ ingen stund sen alls, har bara hunnit käka mina favoritmackor (rostat bröd+majonäs+västerbottenost) och duckit oboy den här dagen. Anledningen till att jag (motvilligt) öppnade mina ögon klockan ett var för att jag somnade runt halv fyra. Ändå låg jag i sängen och borrade huvudet i kudden redan halv ett. Vad fan liksom? Så nu börjar jag bli skraj att det blir samma sak på måndag när jag ska börja skolan på tisdag. Tänk om jag försover mig.. uäh. Det är ju inte bara att ta nästa bästa buss då, eftersom den inte ligger 10 minuter härifrån utan en timme.
Skit samma, den dagen den sorgen(!).
Ikväll drar vi med födelsedagsbarnet Petra till Borås och gnuggar fötterna mot dansgolvet, men vi har lite andra planer för henne också, dock skriver jag inte dom nu, eftersom jag inte vill riskera att hon läser det här. Hö hö. Men kan iaf säga att om ni ser en mörkblond tjej med ögonbindel och fyra, fem andra tjejer gå och skratta runt henne på stan ikväll, så är det bergis vi.
Nu ska jag gå och sätta på kaffe. Ses huns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0