BAM BAM

Gash vilket snöoväder det var igår. Snön och blåsten kändes som knytnäveslag i ansiktet.  - men att jag valde att gå ut igår får jag ju skylla mig själv för, röksug röksug röksug. Men det var en mysig filmkväll igår, inne i värmen, Tittade på seven pounds med Will Smith. Den var bra, Will var bra och jag grinade. Sedan kollade jag och Petra på hot chick, som jag sett ungefär trehundra gånger, men det är lite halvunderhållande sådär. 

Ikväll reser jag igen, nu inte med tåg dock utan med bil upp till Katrineholm. - Jag ber varannan minut till någon högre jäkla kraft att jag ska klara uppskrivning+uppkörning. Baaaah, snälla. Tänk i sommar? Road trip. Åka-utan-mål. Lyssna på äckligt tinnitus-hög musik. mmm, jag läntar något kopiöst.

Nu har jag varit ute och gått med Opus, och nu tänkte jag finlira lite GH och dricka kaffe. See you when I see you. Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0