KATRINEHOLM

Nu sitter jag här på femte våningen mitt i Katrineholm hos mormor och morfar. Har kirrat internet, snart läst ut min bok och suttit på trafikskolan från åtta till sju igår och idag - med minus från två timmars körning och lunch varje dag. Bah.. Död. Men jag ska fan i mig ha det där körkortet.

Så, min bok är snart slut! Hallå eller.. Jag har seperationsångest. Sorligt nog. Men kommer det en bok till tro? Midninght sun. Maybe so. Jag hoppas i alla fall.. Jag hoppas så mycket att jag nästan kissar på mig.

Nu är det knappt två veckor kvar, minus måndag som jag åker upp på, maha, och sen får jag flytta hem. Helgen blir fri dock, hemfärd på fredag, - back on monday. Det är sjuk hårdkörning och min hjärna känns som en död sill just nu.
Ska käka ostbågar och dricka krusbärs-dricka resten av kvällen, och självklart: Breaking dawn.

Hoppas ni mår BRA. puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0