KÖÖÖÖRKORT!!!

AHMAHFREAAAKINGGOOOOD! Herrejävlar. Jag klarade det!!? Jag gjorde verkligen det. Mmmmmm.. Jag är alldeles salig. Mmm!

Hade uppskrivning i Eskilstuna igår, och uppkörning idag klockan kvart över åtta, - höll fan i mig på att kräkas innan igår. Helt seriöst. Jag till och med undrade om mamma skulle bli arg om jag gick ut därifrån. Idag var det lite bättre, då hade jag ju ändå klarat av uppskrivningen. 50 %. Och 50 blev 100 % idag. FATTA!? Helt kopiöst sagolikt oförståeligt underbart!
Körde min första solotur på en parkering iofs, men det kändes sjukt. Sjukt härligt!

Nu tänkte jag koka kaffe och ta en ciggarett, -  och grattis prinsessan för att äntligen ha fått din man! Huhu.. Det är en turdag idag, den 24 februari 2009.

Puss och kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0