KVÄLL

Sitter och funderar på om allt är värt det..? Om att ta körkort får vara så här jobbigt? Är helt död. Verkligen. Min hjärna är en seg massa och mina ögon kan knappt hålla sig uppe. Seriöst, - tre kvällar med teorikurs från fyra till sju är stört.
Men jag antar att det är det. Värt det, alltså. Snart sitter jag där med körkort(jo jag ska fan klara skiten) och kan köra HUR jag vill. Mmmmmm..
Sen kan jag ju breaka med boken, min bästa vän under den här veckan. Älskade Breaking dawn.

Förresten; Tittade på Jerry springer show igår, - och GUD vilka jävla idioter. - En tjej rakade av sig håret och tog på sig en skjorta för att försöka få tillbaka sin kille som blev bög två år efter dom blev tillsammans, när han kom ut på "scenen" och såg henne sa han: You shouldn't have done that ju stupid freak, you look like Lurge.
En annan kille försökte få tillbaka sin tjej genom att ta ut sitt glasöga(!) och springa runt och kasta det på scenen. Shit. Varför? Och en annan la sig i en glasbur med kroppen insmetad i ost medan råttor klättrade runt på honom! Ja fy fan säger jag. Vilka jääävla idioter.

Nu ska jag käka haloumi, läsa och sedan titta på någon deckarserie med mormor, morfar och meine mutter.
Ha det bra lovers:*


Moi just nu


Och mitt freaky eye



Och Lurch

Kommentarer
Postat av: Cissikissi

Vart håller du hus? Jag fattar ingenting! När kommer du hem? När kan du ses? Blir tokig. Lycka till med kortet med, du kommer klara det ;)

2009-02-11 @ 22:30:14
Postat av: ebba

SVAR: baaah! Jag är hemma "för gott" om en vecka typ!:) då ska vi ses!

2009-02-13 @ 23:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0