LÖRDAG ÄR DET IDAG

Hmmph.. Boken är slut. Serien är slut. Baah, vad fruktansvärt sorgligt.

Gårkvällen var precis så bra som dagar alltid är med Petra.. Godis, Tiger lou/Twilight Soundtrack och vin. Mm, det är fan i mig finkultur!
Ikväll tror jag det blir filmtittande, känner för en skräckfilm. Hmm, we'll see wont we?
Nu ska jag dricka kaffe, har lite abstinens, - det blir första koppen sen i förrgår. Och det ska bli gott. Om jag bara kunde för en gångs skull låta bli att göra för starkt. Suck - jag är kaffestyrkans mästare.

Vi hörs sen hunbuns, puss

Dålig mobilbild från hos mormor och morfar - på min favoritklädsel under vistelsen, gamla tröjan från Weekday, uggs, gamla glans-jeans(?) och min päls.


Bilder från igårkväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0