LÖRDAG OCH ALLA HJÄRTANS DAG

God dag, god dag på er!
Idag är det alla hjärtans dag. Hmm, och? Ingenting. Det är bara en vanlig jäkla lördag. Känns som om man verkligen älskar varandra behöver man inte en heldag att visa det på. Det gör man ju isåfall varje annan dag. Shit, jävla försäljningsknep.

Tänkte innan jag går ner till ICA och köper lördags-singel-mys-godis och stor cola, att jag skulle visa er några av bilderna som jag tog över vättern från Braehus igår. Det var sjukt sjukt sjukt vackert.

Hörs later:*





Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fina bilder! Hur har det gått med körkortet? ;) Tungt med allt som ska in i huvudet kan jag tro.. Lycka till iallafall, vi håller tummarna för dig!

Och yes, en fika snart skulle vara på sin plats :)



KRAM

2009-02-14 @ 15:49:45
URL: http://emmabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0