ME AND PETRA

Yes, vin och Twilight, kan det bli bättre? Ja, med en Petra som är lika besatt. Så kvällen var fulländad. Mmmm..
Bra avslut på min sista tid här i Limmared, - åtminstone på en vecka. Shit, drar till mormor och morfar imorgon, körkortsintensivkurs. Bah, jag är nervös. Och det är både för körning och för att vara borta så länge. Men det är skönt, snart kan jag sitta i en bil och lyssna på sjukt hög musik och köra precis vart fan jag vill. Åh, längtan är extrem.

Tänkte lägga mig och läsa Breaking dawn nu, kanske skulle fixa lite äggtoddy också, det kunde vara gott. Mm, det tror jag att jag ska göra. Det är ju lördag. - Äh, vem lurar jag? Även om det varit tisdag skulle jag gjort det. Jag måste skärpa mig. Annars kommer balkänningen sitta "finfint" på kroppen till balen - Sprucken. Hmm.. Det får bli löpning i nästa månad. (Och även nu, vem lurar jag!? Jag är lat.)

Anyhow, hörs imorgon darlings. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0