RELEASEFESTEN

Hemma från en måndag, extrem lycka.
Tänkte let you in on the action från i lördags, eller ja, - hur det var mer, ingen direkt action att berätta om.
Det var ett lokalband som släppte sin skiva, skitduktiga var dom och jag drack god öl. Trevligt sällskap, dock åkte min frände Pettson hem tidigare på grund av kopiös trötthet. Jag satt kvar och filura med Emma och Daniel. Trevligt var det, bara det att jag kände som fan för att festa när allt var slut.. UÄH, det är i sådana stunder jag hatar att bo i Tranemo kommun.

Ni får se lite bilder, nu ska jag börja läsa Eclipse - den tredje boken i Twilight-serien! (Graaahhmmm.. Bara EN bok kvar sen!)











Kommentarer
Postat av: Emma

ÅH ebba vilka sköna bilder! Hoppas det är ok om jag lånar två? Lovar att länka till dig :)

blev det något vin sen när du kom hem eller? haha

2009-02-02 @ 22:06:12
URL: http://emmabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0